sobota 8. října 2016

Září 2k16

Zdravím všechny živočišné druhy! Po hodně dlouhé době se zase ozývám! Proč po tak dlouhé době? Stěhovala jsem se na intr!
To, že jsem nastoupila do prváku doopravdy není žádné tajemství. Co už se moc neví je to, že jsem zároveň opustila teplo mé postele u nás doma na vesnici. Ano, vyměnila jsem ji za rozvrzanou postel internátu hned vedle šaliny. Celkem magor co? =D
Když jksem přemýšlela, co bych asi tak měla do článku zahrnout rozhodla jsem se pro jediné- všechno.

PRVNÍ ŠKOLNÍ DEN
Jsem ten typ člověka, co opravdu bytostně nesnáší seznamování se a nové prostředí, takže představa, že budu muset jet někam do Brna mezi úplně cizí lidi.... Prostě jsem byla vyklepaná no. 1. září se ještě nevědělo, že půjdu na intr, takže jsem se zároveň smiřovala s tím, že většina mého volného času padne na cestování. To ovšem zničila moje třídní hned první den školy, kdy nám rozdala rozvrh, po jehož důkladném prozkoumání jsme zjistili, že ve středu bych domu dojela okolo 20,30 a v pátek ráno vyjížděla v 5,30 (a i tak bych přišla o 5 minut pozdě). To chcete prostě.
Co se týče seznamování, neměla jsem to tak těžké, protože mě opravdu všichni poznali. Já je ne, takže po dialozích typu "Ty jsi Adél!" "A ty jsi..moje spolužačka!" nebo "Aspoň někoho jsem poznala! Ty jsi Adéla, že?" "Jo... A tvé jméno mi jistě sdělíš" jsem si úspěšně zapamatovala 6 lidí! Z 32. Detail.

INTR 
O mém nástupu na intr se rozhodlo druhý den školy (což byl i můj svátek, ale nikdo ho neřešil). Hned po škole jsem stihla v Brně dvakrát zabloudit, a než jsem našla zastávku "Vozovna Komín" zjistila jsem, kde je Malinovského náměstí a Bystrc. Nastoupila jsem v neděli večer a bylo to docela funny, protože moje spolubydlící měla... dramatická odmlka.... 19! Ano, měla. Ne, neumřela. Odstěhovala se. Takže jsem tam byla i týden sama. Ano, byla. Ne, nevrátila se. Momentálně mám spolubydlící, kterou jsem si doopravdy oblíbila. Ne, nemá se v plánu odstěhovat. Na vedlejší buňce nebo jak to nazvat je moje spolužačka spolu s holkou, co jsme si spolu psaly už od Vánoc a jednou náhodnou ajťačkou, se kterou děláme fakt nehorázný kraviny. 
Po měsící, co už tam straším jsem se sblížila s "Krabičkovým gangem", jak už jim říkají i kuchařky (vlastně i mě, ale hned jsem se k tomu přidávat nechtěla, takže předtím to byly jen ony), a dokonce jsem začala chodit na volejbal. Neptejte se mě proč, já sama nevím.

KRABIČKOVÝ GANG
Já osobně jim přezdívám "Ty, co jim kradu vzduch, elektřinu a jídlo". Ony mě "Oxidant". jedná se trojci holek obydlující vedlejší buňku na intru. Skládá se z holky, co je vyšší než já, holky v prváku na ajťácích, co mi opravila noťas, který ani zkušený ajťák nerozjel, a mé spolužačky, co má schováno tolik rohlíků, že by z nich bylo dost strouhanky na řízky pro celý intr. Nebo tak to omlouvá ona. Já tomu říkám to co bylo skryto před Adélkou.
Tyhle holky chodily celý první měsíc (a pořád taknějak chodí) na večeři v 18.45, aby tam byly na ten úplný konec, kdy dostanou přidáno. A hádáte správně-do krabičky.

Nevím co dalšího bych vám asi tak sdělila o mém životě středoškoláka, ale můžu vás ujistit, že se tomu budu ještě v pár článcích věnovat. 
Takže já se jdu zase balit na intr.
❤️Adéla

Co vy? Znáte nějaké intrácké dítě nebo sami jedním jste? 

PS: na fotce je výhled z intr na vozovnu Komín

0 komentářů:

Okomentovat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři