úterý 9. srpna 2016

Červenec 2k16 | Konec blogu?

camping Vranovská pláž, foto by me

"Zdravím všechny knihomoly a knihomolky!" Tohle je věta co nikdo z nás už nějakou dobu neslyšel. Alespoň z mých úst ne.
Nějaký ten pátek už nejsem aktivní a co se youtubu týká, tam jsem nebyla už dobrý rok. Můj blog i yt chanel jsou stavěni na knihách. Na recenzích. A když nečtu, nemám co recenzovat, že ano. Proto jsem přemýšlela... hodně... a blog se celý tak nějak... přemění na něco, co mě bude bavit. Nechci zakládat nový blog, to ne, jen název bude jiný. A když jsem tak přemýšlela jaký, napadl mě jeden co to bude tak nějak vystihovat.
LITTLE PIECE OF ME

Bude to tady takový kousek mě, ale český překlad není tak hezu jako ten anglický =D
Jde o to, že knihy tady budou pořád, ale bude tady i to, co se mi děje v životě a tak. Prostě co se mi nevlezlo do deníčku (a nebo na twitter).

-----

Další věc, které bych se chtěla věnovat je mononukleóza, která mi byla diagnostikovaná na začátku června. Všechno je v pořádku, já jsem v pořádku. Měla jsem ji chycenou včas, takže játra moc chycený nebyly, ale dietu mám pořád. Takže ponaučení zní Bacha na to s kým se líbáte, nikdy nevíte s kým se líbal on. I když teď jsem se v podstatě přiznala... ehm takhle, já, hodná duše Adélka, jsem se s nikým nelíbala (nebo alespoň tak dlouho, jak je dlouhá inkubační doba nemoci). Takže ponaučení N°2 Nepíjte s flašek všech vašich spolužáků. Noste si svoje pití. Protože právě tohle je s největší pravděpodobností ten onen důvod.

-----

A teď něco veselejšího. Už jsem velká patnáctka! Woohoo =D Takže v září nastupuji na střední do Brna (s kým se potkám na Purkyňce u sifonu? =D) narozky jsem samozřejmě patřičně oslavila se svou partou ze školy (nebo alespoň s tím co měli čas =D) a to hned dvojím způsobem.
V den mých narozenin přijelo pár holek a daly jsme menší párty (haha, jako bychom se my mohly bavit na úrovni) s naší oblíbenou hrou "Hádej kdo", flaškou a I have never (Nikdy jsem...). Jo a byl tam Twister, ale protože jsem vždycky prohrála moc ráda na to nemyslím.

Ano to šílený  napravo jsem já
Ani ne týden na to jsme zajeli ozkoušet Laser Arenu v Boskovicích, která byla fakt dobrá a nehorázně jsem si to užila.

Pár z těch lidí by mě za tu fotku asi upálilo

Takže tohle bylo můj červenec. Prosím dejte vědět, co si o novém vzhledu i názvu myslíte, protože já ho zatím zbožňuju ☺ A co myslíte, měla bych změnit jméno domény? (Jakože to knihymolky4ever)

Adél

4 komentáře:

  1. Diagnostikovaly ti mononukleózu na začátku červa? A jeho zbytek už byl oukej? Červ to přežil? :D Někdy mě ty překlepy vážně pobaví. Máš bod, holka! ;)

    Tom z TH Svět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opraveno =D všimla jsem toho krapet pozdějc no =D A ano, překlepy jsou lásky =D
      A děkuji

      Vymazat
  2. Tak tenhle překlep byl parádní! :D
    byla bych ráda, kdyby ses i ty mrkla na můj blog a zanechala tam nějakou tu podporu ♥ http://mujzivotvpismenech.blogspot.cz/2016/07/monolog-jedna-lucka-povidala.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Díky :D
      Na blg bych se ráda podívala, ale nejede mi odkaz :/

      Vymazat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři