sobota 4. června 2016

Co se stalo v Máji

foto by me =3
Zdravím všechny knihomolky a knihomoly! Já jsem Adéla z Knihomolek a jsem ještě pořád naživu! *radostný křik malých dětí*
Asi jste si všimli, že Knihomolky jsou prázdné. naštěstí to není kvůli tomu, že by se nic nedělo, ale právě proto, že se něco děje...dělo...bude dít. (to je jedno)
Tak abych to začala tak nějak vypočítávat no ne?



Srbsko 2k16

Takže jsem byla v Srbsku! Zase. A zbožňuju to tam! Pořád.
Jde vlastně o to, že moje škola pořádá výměnné pobyty s jednou Kragujevckou školou (Milutin i Todorović). Jeden rok oni k nám, druhej my za něma. No a tak jsem jela, protože proč ne!
Srbsko absolutně miluji (hlavně jejich jogurt, protože se pije a to je úplně awwww =3)
Taky jsem byla "donucena" napsat o tomhle výletu článek do školního časopisu, takže přemýšlím, že bych ho sem hodila a dopsala k tomu víc osobnějších věcí a historek. Třeba to, jak jsem překládala celé škole, nebo "Smrdíš jako prase" aférku, kdy kamoš naučil srby věty toho typu a oni to POŘÁD používali. A samožřejmě by tam byl Mihailo a jeho "Ahoj kočka!", který se naučil jenom kvůli češkám.

úplně dokonale nezaostřený foto večerního Kragujevace

Cambridgské zkoušky 2k16
Jsem magor do angličtiny, to ví hodně lidí, ale já jsem takový magor, že jsem si chtěla potvrdit, že anglicky doopravdy umím. Tak jsem si zašla na KET for schools. Z toho nějak extra historky nemám. Až na to, že jsem nebyla schopná jíst bez toho, aniž by mi něco spadlo. Jo a někde jsem ztratila stovku :/


Příjmačky 2k16

Jsem jedna z těch, kteří tento rok bojovali s Cermaťáckýma bramborama. Ano, prošla jsem =D Hlásila jsem se na Gymnázium v jednom městě tady a na Purkyňku do Brna (obor sociální činnost). Dostala jsem se na obě školy (gympl 30. z 60 braných, Purkyňka 4. z 90 braných). V boji mezi školami vyhrála Purkyňka, protože jsem chtěla školu s praxí. Takže pokud je tady nějaký můj budoucí spolužák... ;) =D


No, když tak přemýšlím, tak je to asi všechno. Jenom bych chtěla ještě říct, že teď jsem "trochu" nemocná (mononukleoźa je svině) a nechodím do školy, takže bych měla zase aspoň trochu rozjet.



Adéla

1 komentář:

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři